vetle!*

LinkedIn
Instagram


Visuell identitet for Skruvlafestivalen 2022.

Foto:
Kathrine Ween
Magnus Windelstad
Skruvlafestivalen // 2022
+ Visuell identitet
Skruvlafestivalen er et overskuddsprosjekt jeg og en gruppe venner arrangerer hvert år på sensommeren. Her møtes 100 unge byfolk på den langstrakte vidda, med telt i den ene hånden, og billig øl i den andre.

Med den vakre norske naturen som arena, samles venner for å høre på nye, aspirerende artister og band.

Den visuelle identiteten hedrer dette gjennom en ren, harmonisk fargepalett og med typografi som er vennlig og inviterende. I tillegg er et visuelt element som minner om kuflekker tatt i bruk for å komplimentere det naturlige og vennlige ved festivalen.
Fra et friskt pust, til et urbant et.

Identiteten for 2023 er under utvikling, og er en revitalisering som henter mer inspirasjon fra det frekke enn det frodige. Festivalen vokser i størrelse, og i takt med dette utvikler identiteten seg mot et uttrykk det urbane publikummet kan kjenne seg mer igjen i.

Flere arbeid ︎




Visuell identitet for den konseptuelle leilighetsrestauranten BESØK!.


BESØK! // 2022
+ Visuell identitet
+ Konseptutvikling
+ Navn


Redaksjonelt design for velværemagasinet Serum.


Serum // 2022
+ Redaksjonelt design
+ Konseptutvikling
+ Navn
Vetle Nyhus © 2023-2024
Sist endret våren 2024.
*Et navnetrekk